18.4.2012

Music is my therapy.



Tumblr_lyvh2tn9ld1r5sqr6o1_500_large
Haluan tuntea sen tunteen. Niin monet ovat saaneet tuntea sen tunteen sisimmässään tuntevat edelleen. Tunne substantiivina: “sisäinen mielentila, henkinen tuntemus”.

Saatan olla sekoamassa. Olen fyysisesti olemassa, mutta henkisesti olen aivan muualla. Näen asioita ja tiedän etteivät ne ole totta. Päässäni pyörii asioita, joista en oikeasti tiedä mitään. Minua pelottaa.
Luulen että he ovat alkaneet epäillä minun laihduttavan, he pitävät minua silmällä. Tarkasti. Tutkivat kaappini, laukkuni, jopa tonkivat roskiani. Minulla ei ole mitään yksityisyyttä, en voi edes oksentaa nykyään, sillä he saattavat kuulla. 
Joten minun täytyy tyhjentää itseni koulussa. Kun muut ovat tunnilla, minä kipaisen vessaan. Nopeasti, sinne ja takaisin. Eikä kukaan huomaa mitään.

Kaikkien, jotka eivät ole koskaan kuunnelleet Asking Alexandriaa tai Black Veil Bridesia, kuuntelevat sitä nyt! Aivan maailman parasta treenaamismusiikkia.

So take your hand in mine, it’s ours tonight
This is a rebel love song
Hearts will sacrifice, it’s do or dieThis is a rebel love song
Askingalexandria2011_large
Asking Alexandria ♥
Blackveilbridespr130411ls_large
Black Veil Brides ♥
Tumblr_loxag0vxbc1qmh9fzo1_500_large
Andy Six ♥ Ihanin mies maan päällä!
Tumblr_m23smqtc661r65u5uo1_500_large
Ben Bruce ♥ Saattaa olla vielä ihanempi!!


2 kommenttia: