15.4.2012

Breaking up.

132574782750211973_qpwqfhoh_f_large
Yksinäisyys. “Yksinäisyys johtuu usein jonkin tärkeän suhteen katkeamisesta.”
Minulla ei ole enää ketään. Menetin viimeisenkin ystäväni. Perheeni ei välitä minusta, ei heitä kiinnosta missä olen, milloin olen tai kenen kanssa olen.
Minulla yksinäisempi olo kuin koskaan.
Olen kuitenkin saanut yhden uuden ystävän. Hän ymmärtää minua paremmin kuin kukaan koskaan, tietää tasan tarkkaan mitä tarvitsen. Hän on aina tukenani.

Olen taas saanut inspiraatiota. Olen alkanut liikkumaan paljon, niin paljon kuin vain pystyn ja jaksan. Eilen kävelin niin pitkään, kunnes jalat eivät enää kantaneet, meinasin pyörtyä ja kurkkua kuivasi kuin siellä olisi ollut hiekkaa.

En tiedä enää mitä tehdä. Elämässäni ei ole mitään järkeä, ei mitään minkä vuoksi elää. Ei mitään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti